dariuspolo, dokładnie kolego i dzięki za pomoc w tej sprawie
PORADA JAK USTAWIĆ LINKĘ KLAMKI ABY NIE ZABLOKOWAĆ DRZWI
Zwiń
X
-
PORADA JAK USTAWIĆ LINKĘ KLAMKI ABY NIE ZABLOKOWAĆ DRZWI
Witajcie
oto moja przestroga
Być moze niektórych nie zaskoczę ale..Otóz po złożeniu i montażu zamka (drzwi kierowcy) klamka działała prawidłowo.Jednak po zamknięciu drzwi przekręcając kluczem (central) nie mogłem ich już otworzyć !!! Na szczęście pomyslałem-miałem otwarty bagażnik. Wszedłem do środka pociągam za klamkę w środku.... a tu nic .W ŻADEN SPOSÓB NIE MOGŁEM ICH OTWORZYĆ. Dopiero waląc w drzwi młotkiem gumowym (niestety blacha wokól zamka się wgniotła) je otworzyłem .
Myślałem ze to krzywo zamek itp a okazało się ze winna jest ...linka klamki. Otóż linka mechanizmu otwierania jest krótka zakończona karbowanym plastikiem i zakładana w karbowaną tulejkę klamki (też plastik). Wystarczyło jednak iż założyłem ją tzn. naciągnąłem bardziej na ostatnie karby w kalmce żeby zablokowały się drzwi na AMEN.
Zasugerowałem się zdjęciami w jednym z wątków forum dot. demontażu boczków i tam linka była na max a u mnie (sprawdziłem w innych drzwiach jest na minimum) zaczepiona na ostatnich karbach.Tolerancja wynosi zatem ok 3 mm.Dodam że nie była to wina zamka jak pierwotnie myślałem (zmieniłem zamek i było tak samo-i znów walłem młotkiem w dzwi).
Myślę ze pomogłem tu innym i ustrzegłem od młotka :lol:
Pozdrawiam
wosiuptak
-
Komentarz